Ralli teine päev algas vara-vara. Kaugelt enne päiksetõusu. Esimene katse algas juba pool kaheksa ja enne seda tuli veel süüa-juua ning loomulikult katsele kohale sõita. Kui praekartulid, puder või jogurt (kuidas kellelgi) naha vahele olid aetud, siis riidesse ja ralli poole ajama. Hommikused sirutusharjutused jäid küll tegemata, aga see-eest sai üle kraavide vaatluspositsioonidele liikudes kaugushüpet harjutada. Ettenägelikumad olid ennast varustanud kummisaabastega, mis polnud aga pooltki nii huvitavad kui iseendale panustamine, kui heas hüppevormis tegelikult ollakse. Panused olid kõrged ja vesi oli veel kõrgemal, aga õnneks ei olnud vaja isiklikke rekordeid hüpata ja sokid jäid kuivaks. Meie vaatluspositsioon oli väga hea - pikk kurv oli täies ulatuses hästi jälgitav ja fotografeeritav. Autode vahepeal täitsid n.ö "reklaamipausi" osa mitmed hilinevad pealtvaatajad, kes üritasid rallirada ja pealtvaatamispositsioone eraldavast laiast kraavist üle hüpata, ent hindasid oma võimeid üle ja maandusid teise kalda asemel külma kraavivette. See kolm tundi möödusid palju kiiremini kui eelmise õhtu linnakatse ja juba tulidki kurvist nähtavale GAZ-rallikad, mis tähistasid kiiruskatse lõppu.
Kui meie järgmisele katsele jõudsime siis oli see juba alanud ja parimad kohad pealtvaatajaid täis. Me ei lasknud end sellest häirida ja lasime hea maitsta kaasa pakitud toidu- ning joogikraamil: (rohelistel) banaanidel, vorstidel, porganditel (väga hea mõte muide) ja soojal teel (über hea mõte, suht loogiline valik ka muidugi). Et väga head vaatekohad olid juba võetud , siis tuli mõte liikuda edasi parematele jahimaadele ja nii ka tegime. Leidsime hea vaateplatvormi ühe künka otsas, kus oli hea päikese käes peesitades ja Vana Tallinat rüübates mööduvatele rallikattele kaasa elada.
Oriküla katsele jõudsime me jällegi liiga vara ja esimene auto andis ennast päris kaua oodata. Vahepeal sai jälgida ralli korraldusmeeskonna "suurepärast" arusaamist ralliohutusest, täpsemalt sise- ja väliskurvidest. Kummal pool on ohutum? Täpselt nii - väliskurvis! Sinna ka rahvas aeti, sest seal on ju ohutu! Eks? Seal katsel sai jällegi hoolega pilte tehtud; seda, mida tohtis ja seda, mida tegelikult ei tohtinud. Igatahes väsitas see katse päris põhjalikult ära ning viimase katse ja autasustamise jätsin ma vahele ning läksin hoopis kalli sugulase juurde ralliväsimust välja puhkama. Hommikul oli vara ärgatud ka ju...
Järgmine päev oli kodusõidu päev. Enne sai veel Kuressaare lossis ralliteemalist väljapanekut uudistamas käidud. Kindluse mõttes sai põder ja tema sõbrad ka üle vaadatud, et ega nad ometi putket pole teinud.
Kui meie järgmisele katsele jõudsime siis oli see juba alanud ja parimad kohad pealtvaatajaid täis. Me ei lasknud end sellest häirida ja lasime hea maitsta kaasa pakitud toidu- ning joogikraamil: (rohelistel) banaanidel, vorstidel, porganditel (väga hea mõte muide) ja soojal teel (über hea mõte, suht loogiline valik ka muidugi). Et väga head vaatekohad olid juba võetud , siis tuli mõte liikuda edasi parematele jahimaadele ja nii ka tegime. Leidsime hea vaateplatvormi ühe künka otsas, kus oli hea päikese käes peesitades ja Vana Tallinat rüübates mööduvatele rallikattele kaasa elada.
Oriküla katsele jõudsime me jällegi liiga vara ja esimene auto andis ennast päris kaua oodata. Vahepeal sai jälgida ralli korraldusmeeskonna "suurepärast" arusaamist ralliohutusest, täpsemalt sise- ja väliskurvidest. Kummal pool on ohutum? Täpselt nii - väliskurvis! Sinna ka rahvas aeti, sest seal on ju ohutu! Eks? Seal katsel sai jällegi hoolega pilte tehtud; seda, mida tohtis ja seda, mida tegelikult ei tohtinud. Igatahes väsitas see katse päris põhjalikult ära ning viimase katse ja autasustamise jätsin ma vahele ning läksin hoopis kalli sugulase juurde ralliväsimust välja puhkama. Hommikul oli vara ärgatud ka ju...
Järgmine päev oli kodusõidu päev. Enne sai veel Kuressaare lossis ralliteemalist väljapanekut uudistamas käidud. Kindluse mõttes sai põder ja tema sõbrad ka üle vaadatud, et ega nad ometi putket pole teinud.
No comments:
Post a Comment